قیمت سکه دو زاری به ۱۰ میلیون رسید!

به گزارش اقتصاد آنلاین، اغلب تصور عموم بر این است که برخی اجناس با گذر زمان به دلیل کمیاب شدن قیمتی‌تر می‌شوند. در برخی موارد کیفیت اجناس قدیمی وعدم تکرار آن در زمان حال، این تغییر قیمت را به وجود می‌آورد. در ماه‌ها اخیر گزارش‌های متعددی درباره قیمت سکه و اسکناس قدیمی در رسانه‌ها به گردش آمد. برخی این قیمت‌گذاری را غیر واقعی و شیطنت رسانه‌ها اعلام می‌کردند و برخی هم بر داد و ستد ملیونی آن در سایت‌های اینترنتی فروش اشاره می‌کردند.

 

به هر حال آن چیزی که عیان است، جذابیت پول‌های قدیمی است و ارزش آن برای متقاضیان و کلکسیون باز‌های آن‌ها که هنوزم به خرید و فروش این سکه‌ها و اسکناس‌ها تمایل دارند. در این گزارش به بررسی قیمت خرید و فروش سکه‌ها و اسکناس‌های قبل از انقلاب می‌پردازیم.

سکه ۲ ریالی به قیمت ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد

با گشت و گذاری در سایت‌ها و اپلیکشین‌های خرید و فروش به یک آگهی عجیب در مورد سکه ۲ ریالی می‌رسیم. فروشنده این سکه ۲ ریالی شاهی را به قیمت ۱۰ میلیون تومان به فروش گذاشته است و البته در توضیحات تاکید کرده است که به بالاترین قیمت این سکه فروخته می‌شود. البته نکته مهم درباره این سکه این است که در مورد تاریخ به اصطلاح دارای ارور است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه